Spedycja to jeden z ważnych elementów łańcucha dostaw i każdy przedstawiciel branży TSP (Transport i Logistyka Polska) wie, że prawidłowe zorganizowanie, a także dopilnowanie przewozu nie jest łatwym zadaniem. Jak wynika z raportu TLP, pandemia COVID-19 nie oszczędza mniejszych i krajowych firm spedycyjnych. Zleceniodawcy wolą współpracować z międzynarodowymi spedytorami, którzy dysponują rozwiniętą siatką transportową.
Z perspektywy klienta wybór dobrej spedycji nie jest łatwy. Często w poszukiwaniu takiej, która zapewni terminowe przewozy i zdejmie z niego problemy wynikające z organizacji transportu, jest gotowy kilkakrotnie zmieniać partnera biznesowego, a w najlepszym wypadku spędzać z nim wiele godzin przy stole negocjacyjnym. Poprzeczka została zawieszona wysoko. Jak więc dostawca usług spedycyjnych może utrzymać w oczach klienta atrakcyjność i przekonać go, żeby nie rezygnował ze współpracy? Eksperci wskazują na dwa główne punkty.
Po pierwsze: terminowość
Ale także to co się z tym ściśle wiąże: regularność i powtarzalność, które dają klientowi poczucie stabilizacji. - To
...