Pociąg Flirt 3 zaprezentowano w weekend na dworcu kolejowym w Katowicach.
Wyprodukowane prawie w całości w Polsce przez konsorcjum Stadler-NEWAG dla PKP Intercity Flirty to elektryczne zespoły trakcyjne, czyli pociągi, które nie zostały zestawione z lokomotywy i oddzielnych wagonów. Ich rolę pełni osiem nierozerwalnych członów, w których znajdują się dwie kabiny maszynisty oraz przestrzeń pasażerska zapewniająca 360 miejsc siedzących bez wydzielonych przedziałów.
Maksymalna prędkość, z jaką Flirty będą poruszać się po polskich torach to 160 km/h. Pasażerowie będą mogli podróżować nowymi składami pod koniec 2015 roku. (pap)
Fot. PAP/Andrzej Grygiel
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Rumburak
2015-08-10 14:56:54
Skład fajny bo to zawsze coś nowego tylko dla mnie to wygląda jak Pendolino dla ubogich.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.