Piątek, 22 listopada 2024 r.  .
REKLAMA

Pocztówka z wakacji też przez Internet

Data publikacji: 18 sierpnia 2018 r. 07:28
Ostatnia aktualizacja: 24 czerwca 2019 r. 10:24
Pocztówka z wakacji też przez Internet
 

Widokówki z nadmorskimi miejscowościami były najlepiej sprzedającym się produktem lipca w placówkach pocztowych. Według Poczty Polskiej aż o 20 procent w porównaniu do zeszłego roku na Wybrzeżu wzrosła sprzedaż znaczków.

Z kolei w sprzedaży internetowej na platformie Envelo największą popularnością cieszy się e-znaczek. W wakacje dobrze sprzedaje się również e-kartka – personalizowana pocztówka z grafiką lub zdjęciem.

Poczta Polska i Envelo mają neokartkę, czyli specjalną ofertę dla klientów lubiących nowinki technologiczne. Zamiast poszukiwania atrakcyjnej pocztówki, wystarczy wejść na Envelo, dodać własny plik graficzny lub wybrać jeden z projektów dostępnych na platformie i bez wychodzenia z domu wysłać kartkę, korzystając ze smartfona. Pracownicy poczty wydrukują widokówkę, włożą do koperty i doręczą odbiorcy. Klienci doceniają opcję personalizacji. Większość, bo aż 62 proc., neokartek wysłanych do końca lipca br., zostało utworzonych z prywatnych grafik użytkowników platformy.

Oprócz pocztówek, klienci często kupują również e-znaczki. W porównaniu do danych z sprzed roku, w pierwszych siedmiu miesiącach br. sprzedaż neoznaczków wzrosła o blisko 40 proc. Do neoznaczka także można dodać własną grafikę.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się w lipcu również inne, nie tylko pocztowe, produkty, m.in. książka Katarzyny Nosowskiej „A ja żem jej powiedziała…” oraz „Niebo istnieje… Naprawdę!” autorstwa Todda Burpo i Lynn Vincent. Spośród towarów oferowanych w placówkach pocztowych, klienci chętnie sięgali także po słodycze i zabawki dla dzieci. Poczta wprowadziła poza tym do swojej oferty napoje, wyposażając wybrane placówki w chłodziarki.

(g)

Na zdjęciu: neokartka

Fot. PP

 

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA