Robotnicy wracają do pracy na odcinku drogi S3 Dargobądz-Troszyn i obwodnicy Koszalina. To efekt wczorajszych rozmów szefa GDDKiA Pawła Woźniaka z przedstawicielami wykonawcy. Kolejne spotkanie, podczas którego strony planują dokonać wiążących ustaleń wyznaczono na 8 kwietnia br. Do tego czasu prace na obu kontraktach będę prowadzone zgodnie z planem.
We wczorajszych rozmowach w siedzibie GDDKiA w Warszawie brali udział przedstawiciele inwestora, wykonawcy robót oraz inżyniera kontraktu. Na spotkaniu omówiono kluczowe aspekty związane z realizacją przedmiotowych inwestycji oraz ustalono obszary i planowany harmonogram rozwiązywania występujących na kontrakcie oraz zgłoszonych przez konsorcjum problemów. Potwierdzono, że wspólnym celem każdej ze stron jest dalsza sprawna realizacja przedmiotowych inwestycji oraz konstruktywne rozwiązania na obu kontraktach.
He, he wiążące ustalenia 8 kwietnia PO wyborach , do siódmego nie drażnijmy ludzie , a po ósmym paliwo może być i 10 zł.
@ do historii
2024-03-22 10:43:15
Chodziło o to że 120 lat temu umiano tak zaprojektować trasę kolejową po bagnach że stoi do dzisiaj i służy ludziom. Tak samo Niemcy przeszli z linią kolejową z Runowa do Drawska i Szczecinka koło Wiewiecka przez jezioro sypiąc sztuczną groblę. Z tego co wiem wtedy linie kolejowe budowali okoliczni chłopi za opłatą, a nie więźniowie gułagów, to nie ten okres czasowy. Kto miał furmankę dodatkowo zarabiał. A teraz na obwodnicy Koszalina nie mogą dać rady, bo grunty niestabilne.
do historii
2024-03-22 07:59:53
to ile mówiłeś zamęczono ludzi przy niewolniczej pracy na budowie tej kolei? ku chwale pana cara?
Myślenie to wspaniała rzecz.
Historia
2024-03-21 20:32:17
Ponad 120 lat temu w Carskiej Rosji zaczęto budować linię kolejową Siedlce Hajnówka i dalej w głąb Rosji. Poprowadzono ją przez bagna i rzekę obok Siemianówki. Nie było wtedy komputerów ani takiego sprzętu, tylko łopaty wozy konne. Wybudowano ją w kilka lat. Linia działała mimo dwóch wojen światowych. W latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku zbudowano tam zbiornik wodny a tory przeprowadzono przez sztuczną groblę. Obecnie mogą tam jeździć pociągi o wadze 100 ton każdego wagonu kolejowego.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.